Subject: Riigitee 15 Tallinna-Rapla-Türi tee km 26,2 Urge viadukti ehitusloa menetlusse kaasamine ja KMH algatamata jätmise kohta seisukoha küsimine
From: "Andrus Rospu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jan 2025 16:45:11 +0200

Tere

Meie arheoloogid soovivad arutada sellel lõigul uuringute määramise
võimalust.

Alal küll mälestisi ei paikne, aga alalt on varasemalt leide tulnud
mistõttu on tegu nö „prognoosala“ või „arheoloogiatundliku alaga“.

Arheoloogiakomisjon tuleb uuesti kokku 28.01, seega kui võimalik palume
pikendust kuni 31.01.

Kas selle vastusega on väga kiire? Enne kui lühemat tähtaega pikenduseks
küsime, uurin kuu lõpuni pikendamise võimaluse kohta.

Lugupidamisega

Andrus Rospu

Raplamaa nõunik

Muinsuskaitseamet

Tel: +372 5757 0103

Tallinna mnt 14, 79513 Rapla

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.